: check list :

Saturday, September 26, 2009

khas buat sahabatku,,farid

cuaca pada pagi ini sejuk sahaja dengan angin sepoi-sepoi bahasa
pagi-pagi lagi aku dah kena bangun kira-kira dalam kol 6.30 pagi,,
selalunya bila matahari dah terpacak baru bangun,..teruk tol
dengan mata yang sentiasa stim sepanjang masa gara-gara tak cukup tido malam tadi..
dapat melelapkan mata cuma 3 jam sahaja,,,( tido kol 3.30 pagi)


kol 7.00 pagi...

sudah bersiap-siap nak pergi beraya rumah adieah (awek farid) kat ayer hitam..bukan ayer putih tau...hehehehe,,,saja melawak
farid (bugest) kata nak jemput aku dengan moto kapcainya (honda ex 5) tepat kol 7,,tapi hampeh belaka..bugest..begest...hishh!!
jenuh aku tunggu dia sampai..mana tak nya,,tunggu dia sampai sakit perut aku dibuatnya..
teruk betol "bugest",,sia-sia sahaja kena maki belakang-belakang dengan aku...
@$%&*^&%.....toooot..
nasib baik dia sampai dalam kol 8,,kalau tak memang aku tak nak pergi rumah awek dia..

kol 8.15 pagi..

selamat sampai rumah naqiu (black) kat simpan(taman seri bayu)
rehat-rehat jap dan sarapan sekali,,
sedap tu mak "black" masak..nasi empit dan "fishball"..
malantak puas-puas...errkkk!!!
opps,,kenyang pulak,,,huhuhu..

kol 9.00 pagi..

sebaik sahaja nizam sampai,,terus meneruskan matlamat yang dituju..
konvoi dengan 3 moto ( LC,EX 5,WAVE),,6 0rang (aku,farid,naqiu,salleh,nizam,akmal)..
masuk north-south highway,,mudah sebab boleh jimat masa dan tak payah bayar tol...

80 kmj..
100 kmj..
120 kmj..
100 kmj balik..

tak boleh laju-laju,,takut ada road block,,lagi-lagi dalam musim perayaan ni kan..
R&R MACAP 1 km lagi...
persimpangan macap 500 meter..
bawa moto dengan penuh konsentrasi..
tub...tub...bugest boleh pulak masuk simpang ke macap..
tergelak kita orang,,mana tak ye,,mula-mula nak masuk R&R MACAP sebab nak pam angin moto,,tapi lain pulak jadi ye...
huhuhuhuhu....perbuatan yang sia-sia...kena pusing balik masuk highway..


kol 9.45 pagi..

tiba di rumah si adieah,,,bagun dari moto dengan badan yang sakit..
penat tu duduk atas moto..nasib baik 45 minit je..
fuuuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!!!!!
first time aku jumpa awek "bugest"..boleh tahan gak lah..



********



********

tiba satu tahap,,kebosanan mula menyelubungi,,,
mula lah perangai masing-masing yang tak masuk akal...
tertonggeng,,,tido,,,amik picture,,,makan kuih sampai habis,,,
ish...ish...ish..


amik picture ni masa ketiadaan farid,,sebab bagi masa dia "dating" dengan adieah..
jangan mara!!!
hahahahahaha....



i'm not single




belakang: nizam (orang tua),,naqiu(black),,akmal(bling-bling)
depan: mfk (tunjang)
photographer: salleh(sally)




jejaka idaman malaysia...XD




try to touch the sky...XD




i'm not a superman..
but i'm a supermodel...hehehe


kol 2.30 petang...

penat..
balik daripada meronda satu kampung adieah..


lunch..

sleep..

pray..



kol3.50 petang...

on the way balik...
ada road block,,nasib baik tak kena tahan...cuak jugak masa tu...
masuk highway..
kesengalan farid terserlah lagi...tempiasnya kena kat aku sebab aku naik moto dia
ada ke patut dia masuk simpang ke "KUALA LUMPUR,MELAKA"
nizam dan akmal pun terikut sekali..
naqiu dan salleh ikut jalan yang betul...
nasib baik tak da kereta masa tu,,boleh lah pusing balik..
ape dia ingat nak pergi KL ke??
sebab dan akibat orang yang dilamun cinta...hehehehe
msti teringatkan adieah masa tu...


kol 4.45 petang...

sampai di rumah masing masing...
farid hantar aku sampai depan rumah,,kesian dia!!
walaupun sengal tapi baik orang ye..salalu jugak hantar aku balik sekolah dan tuisyen..
upahnya aku bayar separuh duit minyak moto dia..
hehehehe...baik kan aku ni!!!




masuk teratak bondaku,,


farid pun pulang....


daripada:
mfk..nizam..salleh..akmal..naqiu..


~ThE eNd~

1 comment:

Din said...

lom abis lg...
pas anta ko, farid anta aku,
die masuk klinik bapak aku,
mnx pix die ngn awek die...

hajat aku nk solat n tido jadi lmbat...
haha

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...