: check list :

Wednesday, December 8, 2010

betulkan niat

11.30 malam
selasa, 7 disember 2010

hari ini memang penat yang teramat sangat,mana tidaknya pagi-pagi lagi sudah pergi ke air hitam untuk cari barang hantaran untuk kak ain(cousin) kawin..lama jugalah kat kedai hantaran itu 3 jam jugalah..tawaf punya tawaf satu kedai itu,nasib baik jumpa barang yang dicari.lepas tu,gerak terus pergi johor baharu sebab abg wan nak jumpa kawan dan kak ina nak cari barang untuk pergi china....tetapi yang kelakarnya,,aku nak pegi jusco bukit indah tapi tak ingat jalan..macam manalah nak ingat jalannya,aku bukan selalu pergi jusco itu,..hahaha...kat jusco tu memang aku shopping sakanlah...baju t-shirt kolar padini 2 dan baju singlet renoma 2....aku pulak yang lebih-lebih shopping mengalahkan akak aku....haha...tetapi hari ini aku telah cipta sejarah dalam hidup aku,,memandu kereta dari johor-simpang renggam dalam masa 15 minit je..tak tahu lah aku tekan pedal minyak itu sampai bape kilometer sejam (kmj)..terkejut tapi benar!

p/s : ingatlah orang tersayang apabila memandu kereta....

No comments:

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...