: check list :

Thursday, April 22, 2010

H1N1 mengganas kembali.....

dalam kol 12 tengah hari,,aku,abg wan & meme pergi ke pontian sebab ada urusan kat jpj pontian..meme(akak aku) nak buat lesen dia sebab lesen P dia dah tamat tempoh....boleh lah pulak kat jpj tu,,sorang kerani (perempuan) buat lawak,,dia kata abg wan tu ayah aku....rabun pe akak tu,,muda lagi abg wan tu boleh dia kata ayah aku...ish3.....macam ni lah,di pendekan cerita masa on the way balik umah aku dengar radio sinar,,tiba-tiba dj sinar tu bagi tahu yang H1N1 di JOHOR & KELANTAN makin serius....kat johor je 4 orang sudah disyaki menghidapi H1N1....baru-baru ni aku baca kat surat khabar yang berlaku kat johor,seorang peguam telah meninggal dunia kerana dijangkiti H1N1,,tapi nama hospitalnya tak dikemukakan di surat khabar.....sebagai langkah berjaga-jaga kita dinasihati supaya jangan selalu berada dalam kawasan yang ramai orang seperti function jom heboh,,konset-konset dll.....jadi mencegah lebih baik dari mengubati......salam...

No comments:

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...