: check list :

Wednesday, April 21, 2010

AdaMaya....

salam....aku rasa korang sume mesti tergelak-gelakan aku sebabnya hari ini first time aku layan citer adamaya tu..tengok pon dah lambat,,episod 10 dah...hehehe...masa aku tengok adamaya tu,,terfikir citer ini macam movie i'm not single....dahlah aku minat giler dengan citer tu...lisa surihani!!!!fanatik giler aku dengan dia tu,,dahlah cantik,,cute,,comel pulak tu....macam sorang cousin aku tu(afham),dia pon sama jugak macam aku minat giler dengan lisa surihani..siap dia cakap lagi yang dia jumpa lisa dekat gym sebabnya saja je nak jeleskan aku....tak dapat bro!!tapi apa-apa pon lepas ni aku tak kan miss citer adamaya tu lagi....confirm terlekat depan tv kol 6.30-7.30 malam......=)

No comments:

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...