: check list :

Monday, August 8, 2011

thank you NAJIHAH RAMLI


Ahad,
7 ogos 2011,
1st Avenue.Shopping complex pilihan Najihah Ramli (gyha) sebabnya dia kata kat situ je ada jual selipar jenis fipper.Kalau tanya aku prefer 1st Avenue atau Queens bay,semestinya Queens bay sebab kat sana banyak butik terutamanya Al-Ikhsan sebabnya bolelah aku beli jersey Malaysia sempena birthday present dari abang-abangku tapi last-last kena beli kat Johor gak akhirnya sebab tak ada outlet al-ikhsan kat situ.Then,masa beli fipper,gyha ada offer fipper untuk aku tapi aku cakap dah ada sebabnya ingatkan dia main-main je..rupa-rupa betul..aahh,,melepas sudah!!Tapi yang paling penting untuk entry kali ini,aku nak ucapkan TERIMA KASIH kepada Najihah Ramli sebab tolong pilihkan baju raya untuk anak buah aku,Nur Qalesya Amani.Memang penat yang teramat sangat sebab susah sangat nak jumpa baju yang berkenan di hati.Nasib baik ada kau,kalau aku sorang memang tinggal harapan je lah.....=D...ada bagusnya jugak ajak kau teman aku pergi beli barang..hahaha....6.00 petang,masih belum decide lagi nak berbuka puasa kat mana..lastly,kat Jusco Permatang Pauh juga jadi pilihan..Gara-gara driver bus yang lambat,plus dengan kesengalan gyha yang lambat press loceng bas,menapak gak lah tapi nasib baik tak jauh sangat..hahaha...terbaik lah gyha!8.15 berbuka puasa kat Pizza Hut then beli kek kat Secret Recipe...gyha yang belanja..=D...balik ke UiTM...
+the end+



Antara gambar-gambar baju raya untuk Nur Qalesya Amani yang uncle belikan,,....=D


...baby tweety...

cantik x??


brand Looyey Tunes


harga dirahsiakan....=D




p/s : Thank you Najihah Ramli sebab teman aku pergi beli baju raya untuk anak buah aku,Nur Qalesya                                 
        Amani.......

2 comments:

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...