: check list :

Thursday, April 22, 2010

virus

NARUTO!!!!aku telah terkena virus naruto....rupanya aku memang minat giler dengan citer anime jepun tu,,lebih-lebih lagi bila bab lawan-lawan tu...entahlah,aku sendiri pon tak tau macam mana boleh minat dengan naruto ni..maybe terjebak dengan membe-membe sekolah aku yang memang giler habis dengan naruto tu....kalau difikir-fikirkan macam tak logik pulak sebabnya aku ni memang orang yang tak minat dengan citer karton,lagi-lagi citer karton yang sengal seperti powerpuff girl,,avatar,,ben 10...ape-ape je ntah citer karton tu....sengal!!lastly,,naruto juga yang aku minat....sampai game PS2 sepupu aku pon aku main..game naruto pulak tu...ish3...macam budak-budak pulak aku ni......ape-ape pon naruto memang best!!layan..........

2 comments:

MS.JENDOOLAH said...

hoi diskriminasi tol! aku suke ape powerpuffgurl..fevret kartun th time kecik2 lu..tp aku tgk gak naruto..so aku layan sume y best~~ hehe;DD

mfk said...

whatever!!...=P

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...