: check list :

Monday, November 8, 2010

one night only

6.20 pagi,selasa,8 november 2010
sehari selepas tamatnya semester 1 aku di UITM P.PINANG...hari ini dan seterusnya tidak perlu untuk melihat,menbaca,faham dan adaptasikan apa yang aku belajar selama aku di sini sebabnya final exam dah habis...hahaha..semalam,7 november 2010 tepat pukul 6.45 petang aku buka laptop untuk tengok movie-movie yang banyak giler.tapi dalam-dalam banyak movie tu,kebanyakan semuanya movie romantik dan dalam satu malam  aku dapat habiskan 5 movie..3 daripada 4 tebitan MIG dan semuanya ada LISA SURIHANI. oohh!! i like...mula-mula SEMERAH CINTA STILLETO,,I'M NOT SINGLE,,LAGENDA BUDAK SETAN,,V3 SAMSENG JALANAN dan yang last sekali SELAMAT PAGI CINTA....memang kena tajuk cerita last tu sebab hari pun dah pagi bila aku tengok movie tu dan mata aku pun dah mengantuk giler gara-gara lepas tension sebab baru habis final exam....so,,jalan penyelesaiannya,,,,,,,,tido!!!  Zzzzzz........

p/s : tak tau bagun pukul berapa nanti........

1 comment:

DanieL AdiE said...

peh!! dlm 1 mlm bole abes sume movie tu?
cool!

~ DanieL AdiE ~

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...