: check list :

Saturday, December 11, 2010

2.05 pagi
sabtu, 11 disember 2010

semalam pagi,aku dapat keputusan periksa untuk semesta 1,,aku terkejut sangat melihat keputusan periksa.....target aku untuk semesta 1 ialah 3.5 ke atas,tapi aku hanya dapat 3.27 saje..hancur berkecai untuk dapat anugerah dekan semesta ni dan untuk dapat kolej khas untuk pelajar dekan sahaja....agak kecewa tapi aku tak menunjukan kekecewaan aku terhadap family.....sekarang apa yang aku perlu fokus ialah untuk menebus kembali kekecewaan aku dengan mendapat anugerah dekan untuk semesta 2 kelak......amin!

p/s : terlihat van safe guard yang sudah kena rompak dekat lebuh raya plus ( sedenak ),,banyak giler polis time tu....otw balik lepas hantar kak ina kt UTM skudai untuk pergi Beijing,China....mood-penat!

No comments:

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...