: check list :

Saturday, April 16, 2011

Calculus 1

semalam petang (jumaat) merupakan last test untuk subjek calculus 1,test kali ini memang susah sikit dari sebelum ini,tengok je soalan,,aku blur kejap tak tau asal tiba-tiba boleh blur maybe tak sangka soalan ye susah macam ni ada satu soalan aku mampu buat separuh je sebab tak sempat nak siapkan....
emm..entahlah kali ini markah test aku bape lah agaknya kan??tapi yang pasti mesti teruk giler markah aku kali ini..apa aku boleh buat,perkara dah lepas dan tak usah difikir lagi
yang paling penting aku dah try buat yang terbaik tapi aku puas dengan usaha aku kali ini walaupun aku tau test kali ini tak capai target i have done my work....just pray and tawakal...



No comments:

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...