: check list :

Thursday, February 10, 2011

| fall in love with kotak suiz |

semalam hari yang malang bagi aku sebabnya terlanggar 
kotak suiz dekat depan laman perdana
ini sume gara-gara khusyuk giler baca surat khabar sambil
 jalan otw nak pergi test mate...
tup-tup.....kedegang!
....aduh....
tuah berpihak pada aku sebab tak ada orang yang perasan
kalaulah ada yang perasan masa tu,,malu giler seyh!!
ada gak aku sorok muka kat dalam kotak suiz tu..tapi muat ke??
hahaha....
boleh pulak kepala aku terkiss kotak suiz tu,
agak-agak kalaulah muka aku yang kiss
kotak suiz tu..
confirm mesti sakit tahap cipan lah...
hahahaha....
nak jadikan cite,,kepala aku pening dan otak macam biol sekejap
mana taknya,,oarang tanya lain,lain yang aku jawab...
cakap pon boleh salah gak...
"maybe something wrong somewhere"
jadi bahan gelak je aku dengan membe-membe semalam......
nasib badan....=(


p/s : jangan baca surat kabar semasa berjalan......haha

No comments:

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...