: check list :

Monday, February 7, 2011

lega rasanya...

rasa rindu pulak aku dengan blog aku ni sebab sudah hampir sebulan aku tak tulis ape-ape kat sini...busy lah katakan....busy sangat ke aku ni??hahaha....oklah,balik pada topik kali ini ialah tentang majlis perkahwinan sepupu aku masa cuti raya cina yang lepas ni..majlisnye je 4 hari 3 malam termasuk dengan hari persiapan....fuhh!!penat giler..mana taknya tak pernah aku handle majlis macam ni....hanya Allah sahaja yang tahu betapa penatnya aku dan ahli keluarga yang lain.....akhirnya,selesai jua majlis yang telah dirancang setahun yang lalu......lega rasanya!!

p/s : gambar majlis perkahwinan tak sempat nak upload sebab ada 2000++ gambar....kalau free aku upload ok....

No comments:

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...