: check list :

Friday, February 25, 2011

fuuhhh...akhirnya!!

ptg tadi aku ada test geology...bagi aku geology ni "killer subject"...
mana taknya,,agak susah nak faham lah bahasanya....
dah tu tambah lagi dengan perkataan saintifiknya lagi yang nak kena ingat....
waaaahhhhh!!!!
banyak kusut mey macam ni.....
semalam tak tidur lena aku sebab asik fikir tentang geology ni...
sampai pagi tadi tak pergi kelas CTU 151....baru ponteng sekali je!!
hahaha...=)
tapik yang kuar test takda lah banyak sangat
cuma 3 topik je...
baca sekali bukan bole terus faham..kena ulang dua tiga kali 
baru bole faham....tu pon ada gak certain-certain part yang aku
tak bape nak faham sangat lah...
tapi atas berkat usaha aku yang gigih akhirnya faham juga ....
yes!!
aku suka..........geology!!!
finally,,test geology dah berakhir jua..yang akan menyusul pula
test lukisan kejuruteraan ( LK ) dan fizik...
adush....LK lah pulak!!
aku dah lah takda basic LK sebelum ni.kat sini lah aku baru mengenal ape
itu yang dinamakan LK.
subjek ni agak menariklah,,,tapi agak tak menariklah kalau buat-buat 
lukisan asik tak jadi je....
tu yang aku cukup benci!!
tapi atas sebab target aku untuk sem ni,,aku akn berusaha untuk 
kuasai dua subjek ni yang bagi aku "the most kiler subject"
untuk semester kali ni....



gambar masa makmal geology yang lepas...


sebelum : marble rock(kiri) and granite rock(tengah & kanan)



alat pemecah batu...




batu-batu selepas dipecahkan....


masa experiment ni dijalankan agak kecoh gak r makmal sebab
batu-batu yang dipecahkan itu terbang mencari mangsa...
nasib baik aku tak kena...=)
kepada sape yang kena tu,,nasib korang memang tak baik...
hahaha,......
fun giler dapat buat experiment tu...
mana taknya,aku tak pernah buat pon benda ni sebelum ni..
first time in my life!



oklah,,aku nak sambung buat assignment yang bertimbun giler ni...
.....sayonara.....




p/s : esok ada pulak kelas ganti LK...ingatkan baru nak bangun lambat esok!!











No comments:

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...