: check list :

Sunday, May 3, 2009

GhaiRAh~~~



di malam yang dingin..
aku terlihat lembaga hitam di depan mata ku...
aku mengejar ke arahnya dengan kakiku ini...
dengan selamba ku menyentuhinya,,,akhirnya baru ku tau itu hanya sebuah lap top...
hahahahaha...

tu baru intro je...:p

*****
malam semalam..tepat kol 12.00,aku dengan my bro buka laptop untuk mengkaji sesuatu yang baru,,,,
benda yang hendak dikaji adalah sesuatu yang aku tidak pernah cuba selama aku hidup...(alaa,bru 17 tahun je dah nak kecoh..tu pun blum ckup lagi..:D)

*****

kami terus dan terus mengkaji...
rupa-rupanya my bro suruh aku mengkaji mengenai game poker(judi) kerna dia hendak aku menjadi seorang yang hebat dalam berjudi ( macam stephen chow dalam cite GOD OF GAMBLER)..korang jgn gelak plak ea klu aku silap eja!!huhuhuhu...

dalam fikiranku,,adakah benar jalan yang aku pilih ni???...dh mula merepek lah ni...opps~~
aku maen dan terus bermaen sehingga puas...korang jgn pikir laen plak ea,,,like we know,manusia mana pernah puas dengan ape yang mereka ada sbb terlalu ikutkan sgt hawa nafsu yang mcam haiwan...

*****

aku berasa sngat gembira tau pun happy dlm BI lorrrr....sampai x ingt dunia tu,,,,
sbb dpat menang RM 91000 dalam tangan tu...peehhh!klu da depan mata tu,,hbis wuet tu aku bt g beronggeng dgn membe2 aku...

tanpa memikirkan sebab dan akibatnya (e'eh dah mcm subjek sejarah lah plak an kna pikir sebab & akibatnya...)aku terus melaburkan duit hasi titik peluhku selama malam ni ke meja perjudian...PERINGATAN :"JANGAN MENCUBA AKSI INI DI RUMAH ATAUPUN DI TEMPAT2 LAIN KERANA BERJUDI ITU BERDOSA BESAR"..p klu dlam game xpe,,dimaafkan...huhuhuhu(^_^)

korang msti nak tau kan pe akhirnya...


finally,,aku telah kehilangan duit yg begitu bnyak....frust n tension tu!!!pnat tau nak kumpol duit tu,n bkan snang nak menang....nasib baek duit aku dalam bank xda ape2 an...da lah gak dalam 10 angka...bnyak tu 7 keturunan x habis....mcam tipu lah plak an!!!

m.f.ktallestoles....
~~~THE END~~

No comments:

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...