: check list :

Friday, May 15, 2009

menang dgn cara....

hari rabu 13/05/2009 yg lepas..
aku masuk pertandingan kuiz komsas bm di ayer baloi..
sampai je kat sana,,terus je masuk dewan..
masuk je kan..terkejut aku dibuat ye sbb sume peserta sedang baca nota2 komsas..
aku dgn kawan aku (eric) bt bodoh je..
sbb kitaorang time tu memang dah xleh masuk lagi dah..
kepala pening giler masa tuu..sbb main game psp cikgu masa dalam kereta..ha3
tapi kan yg best ye..aku dgn eric bincang satu taktik kotor sbelum pertandingan..
takot2 lah masa pertandingan x dapat jawab,,so stan by je lah..he3
kalau jawapan A ketuk kerusi 1 kali,B 2kali,C 3kali,D 4kali..
tapi cuak jugak sbb panel hakim bg warning kat kita orang sbb dia ingat kami berbincang jawapan..
padahal,hampeh!!..bincang pun tak,,cuma borak kosong je...hehehe
senang2 je hakim kena tipu hidup2 ngn aku,,sebab aku bg jawapan guna isyarat bukan ye berbincang..:P
pe lah kan...

aksi2 lepas pertandingan sambil tunggu keputusan...



penat pikir...



last2,,dapat no 3 tu dari 12 sek...hahaha
amacam..hebat tak??..main tipu!!
hidup ni kena pandai pakai otak baru boleh berjaya...
betol tak..p dengan cara yg betol k...XD

1 comment:

::Z U L:: said...

ohh..
dgn cara yg betul ekh?
betul sgt la tuu...

ish3

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...