: check list :

Tuesday, May 5, 2009

mEmoRieS sOFtbaLL 2007...




PART 1

skrg aku nk cite ckit tntg pengalaman aku time men softball...time 2 aku F3...ada lah satu msa membe aku leh bt lawak bodoh dia tme on game...truk tol lah!!ada ke ptut dia leh berlakon time nak pukul bola..mcm ni,,time dia nak pukul bola dak sek len salah baling..so kena lah kat kaki dia..dia pe lagi berlakon lah mcm org kat dalam tv tuuu...kena ye sikit je,,p meraung mcam orang kena sunat....hehehehehe...kalah pelakon terbaik tu!!!kita org gelak giler b**i time tu...empire dngn belas kasihan pun bg "free walk" iaitu pergi ke base 1 tnpa pukul bola...yang siot ye an,,membe aku tu leh plak jalan dgn btol time 2,..smbil ketawa terbahak2 tuuu sbb empire kena tipu dgn dia...hahahaha...main kotor tu..sek ne lah kn???empire tu pe lagi,,pnas je semacam...nak pukul tkot kena cekup plak ngn polis....sabar je lah,,bdak2 katakan...cikgu hamzah geleng kepala je kat luar sbb pelik dgn perangai pemain2 yg xmsuk akal..ish3...pe nk jadi ni??

PART2

perkara ni berlaku time kita org dh hbis game...
dah lh membe aku sume ye gile2 kpala ye...dorang je,,aku x ea!!kita org pe lg g lah ke koperasi sek yg kami pegi..masuk2 je da awek mngu kat kaunter..peeh!!cantik siot...meleleh air luir tuuu...huhuhu
awek ye dh lh cntik,,putih plak 2..aku rase pki FAIR N LOVELY kot...3 minggu dh putih msm tepung!!nk lh miang time tu,,time 2 lah mntak no hp,,tnya form bpe??,,dduk kt ne,,dh da BALAK lm..oops!bkan kayu balak ea>>biase lah dak2 bru nk remaja..ak pn sbnarye pn x tlepas gak cri awek...hehehe..2 kali 5 je!!last kali satu hasil pn xda....kah3

PART3

dalam bnyk2 part,part ni lah yg aku pling suka skali...cze part ni xkn aku lpakan smpi bila2..
lpas je hbis game,tiba lh masa untuk pnyampaian hadiah untuk para pemenang...klu xsilap aku lh,,15 buah sek join adventure dlam softball..tanpa diduga dan diramal sek aku telah mndapat no2 tuuu..aku berasa sgt bersyukur kepada-NYA kerna........merepak dh ni!!dh lah meereng otak ye,,pastu leh lak bt arok kt tengah2 padang dgn bt tarian gile2..pe,,korang ingt padang tu tmpat clubing ke??harap je sek tinggi2,p otak latak kat lutut....mara tu~~


kah3...teruk tol lah pengalaman aku kan..
pe2 pun kenangan akan ku igt smpi bila2..walaupun dh tua nyayok sekali pun...hehehe!!!
lastly,,aku harap ex-dak2 softball(asyraf-1st base U18,syah-picther U15,fahmi-catcher U15,epul-catcher-U18 n ramai lg lor)yang dh pindah sek ataupun dh tamat sek akan ingt kenangan terindah kita bersama sewaktu mewakili sek ataupun mewakili daerah pontian dan negeri johor (bg yg pernah je)..MISS U ALL~~


***LIFE FOR SEMESTA'S SOFTBALL***

2 comments:

diya_eiya said...

hurm,,
not bad gk ko pnye blog neyh..
amat m'cuit aty aquE..
nice design..huhuhu..
pape pon trozkn ye ko pnye blog neyh..
break a leg k!!
jgn ptahkan kaki ko plak..coz,,
that's mean gud luck..=)

mfk said...

thx...
ak akn cba bt yg lg best..
tnguuu n lihat je ntiii~~~
(^_^)

:: song to hear - terhenti disini ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...